_ozlmm Aleyna-x Bizim de en başından beri doğum pozisyonunda kafası aşağıda hep doktorum normal olduğunu söylüyor hatta korkma kafası aşağı diye hemen doğuracağın anlamına gelmiyor demişti
Aleyna-x suscarparimm yok kanalda değil ama doktorum kafasının aşağıda olduğunu soyledi endişelendim erken doğum olursa diye
Aleyna-x _ozlmm bana da doktorum kanaman veya sancın olursa hemen gel dedi erken doğum olmasından korktum