Hanimlar yolunda giden bir hamileliğin vardi ama 2 haftadır sabahlari kalkınca ögürmelerim .yemeklerden sonra mide yanması gegirme şikayetlerim var 33.haftadayim bu haftalarda sorun yaşayan varmi ? Eylul ayında kontrole gittim Dr çocuğun kafasi yukarıda poposu aşağıda dedi dönmuyor herhalde hala midemin altında yumru gibi kafasını hissediyorum.yogurt yedim süt içtim mide yanması için ilaç içiyorum bana mısın demedi aynı durumu yaşayan varmi?