Crnszrrr benim ilk öğrendiğimde tansiyon ölçtüler 14 çıktı aradan bi hafta sonra iki kere daha ölçtük 14 13 felan çıktı sonra kardiyolojiye yönlendirdiler holter takıldı bir gün bi ara 15 çıkmış sonra hep düzenli çıkmış gün içinde tansiyonum bu rakamlarda ilaca başlanmaz tansiyonun yok dedi şimdi kendim takip ediyorum çok nadir 13 çıktığı oluyor geri düzenli çıkıyor, aile hekimide büyük tansiyondan çok küçük tansiyonun 9u geçerse o sıkıntı demişti, biraz tuzu azalttım, çok stres heyecanda tansiyonu etkiliyo