iremarsln37 benimde şu an öğreneli 1 hafta oldu şimdilik bir sorun yok gibi tabi yarın kan testinde daha net belli olur bakalım ne durumdayım. Çok ağrılarım yok ara sıra adet sancılarına benzeyen karın kasık ağrılarım yokluyor o kadar şimdilik umarım herşey yolundadır…