Bebetoooo bende öyleyim geçen detaylı da da 1 2 hafta geri çıktı ilk kez canım sıkıldı kiloda az almış suyu da biraz az dedi sukue organlar norml çıktı rahîm ağzında kapalı plesantaya kan akışı da var ama tedirgin oluo insan yinede sağa yatarsam akis olmaz da ise ben bide hep yüz üstü yatan biriydim burda sola die okuyunca korkup ogendgmde beri o sekil yatıyorum sırtımda boşluk oluyor yastık destekliom eşimde uyanio kipirtima bisi oldu sanıyor oda panik oluo bolunuo uykusu bi doğur bi oh dicem dio adamcağız 😀 bu aya kadar deliksiz uyuyan ben şimdi gobuskodan zorlaniom 10 kilo almışım yatmaktan yasak iş yapmak bana dikiş atıldı rahîm agiznda