Flyderndkk Litharer bana %90 kız demişti. Ptesi 16 oluyorum kontrolüm var. Değişecek mi merakla bekliyorum 🙂
Mervetnl Litharer biz 13+2 de öğrendik sokturumuz sürpriz yapıp balon patlattı 🥰 Muhtemelen öğrenirsiniz 🫶🏻
OzlmErdl Kızlar birbirimize dua edelim rabbim hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün hayirli evlat nasip etsin erkek isteyene erkek kiz isteyene kiz evladı aminnn🤲🏻🥰
Dmrbs18 Ya banada 14 haftada gel ozaman. Belli olur dedi şuan 13 haftalıgım normal rutin kontrolümde gidicem 16 haftalıkken hem ozaman daha net olur diye düşünüyorum .hangi haftadan sonra cisniyet yanılması olmaz ?
Misketlimonum Dmrbs18 hiç belli olmuyor ☺️ Bir sürü farklı deneyim okudum ama dr lar genelde 16. Hafta da anlaşılır diyorlar