Eceaysegul Benim o zamanlar kahverengi lekem üç gün sürdü açıkçası. Ama hamile olduğumu bilmediğim için adet oldum zannediyordum. Meğer yerleşme kanamasıymış. O yüzden kendinizi strese sokmayın derim. Ama yine de doktorunuza sorarsınız tabi. Kasık ağrısı da çok normal ayrıca o zamanlar da. Benim belim kopuyordu kasık ağrısı bir yana. 🌿