Edaa2506 Kızlar 7+6haftalığım geçmeyen mide şişkinliği ve rahatsızlığı var siz neler yaptınız biraz fikir verir misiniz
SenaCengiz Edaa2506 Merhaba, her sabah kahvaltıda kaşarlı tost yedim her türlü mide sorunuma iyi geldi o süreçte ve baş ucunuzda mutlaka kraker bulundurun tuzlu çubukta çok iyi geliyor