Aybukemom Haftaya sezaryenim var kilosuna 3100 dedi 10 gün önce 3250 demişti .şaşırdım böyle olmasına .neden böyle acaba .doktor hatalı ölçebilir belki geöen hafta belki bu hafta .boyuda hiç değişmemiş . Neden böyle oldu doktor anormal bir durum yok diyor ama
Vera09 Aybukemom bana da 33te 2500 demişti 34te 2400 demişti ilkini yanlış ölçmüş. Sizin de ikisinden biri yanlıştır
Ebruka02 Aybukemom büyük ihtimalle bi önceki ölçümü yanlıştır ben de 37 de gittiğimde 3 kiloydu haftasıyla uyumluydu sizinki de şu an haftasıyla uyumlu, doktor plasenta ve bebek arasındaki kan akışına bakmıştır eğer düzgünse o yüzden bir şey yok demiştir diye düşünüyorum
Espresso Aybukemom 37+2 benim de bugün bize de 3100 dedi🥹 hep önde gidiyordu bugün haftasıyla uyumluydu.
Aybukemom Espresso bana hatta geçen hafta rapor için gittiğim doktor kilosu boyu 40 haftalık gözüküyor kilosu 3600 dedi daha fazka söylede .ben de şaşırdım böyle olunca
Ebruka02 Aybukemom kilosu azalamaz ki en fazla durabilir. Doktor yanlış ölçmüştür iki ölçümünün birinde, bazen öyle hatalar olabiliyor çünkü