Yldzkpcc 30+2 deyim. Bugün atletimde bi leke gördüm. Sarı renkte. Başta anlamadım sonradan caydım sütüm gelmiş. gerçekten süt mü diye mememi şıktım ve nokta nokta süt çıktı çok az. Sizce normal Mi? İlk gebeliğim ve korktum doğum mu başlayacak vs diye. Bi de rengi neden sarı kahve gibi onu da anlamadım 😰😰😰
Rapunzelinanasi Yldzkpcc normal ama sıkmamalısın erken doğumu tetikler. Hiç dokunma hatta göğüslerine
Ayse_3434 Yldzkpcc süt geldiğin de göğüs ucunuzu sıkmayın derler doğumu tetiklermiş diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum
Fatma0090 Yldzkpcc süt gelmesi bu haftalarda norml bnde de geliyor ama senin sıkıp akıtman erken doğuma sebep olur bidaha elleme kendi aksın sorun degil
Kubrailkan İlk gelen sütte koyu bir renkte olacak zaten 🥰 ama şimdiden sıkmayin siz. Uyarmayin göğsünüzu. Normalmiş bu durum. Ben yaşamadım bende gelmedi. Ama.gelmeyince de sütüm olmaz diye düşünülmesin ,hamilelikte gelmedi doğum yapınca geldi benim 🥰🙏
mhrmom Yldzkpcc ayy niye bu kadar korkuyorsunuz anlamıyorum biraz mantıksal olarak bakmak gerek, anne olacaksınız doğal olarak süt üretimi yavaş yavaş başlıyor. Bu normal bir şey ama sıkmayın göğüsünüzü🤩😊