Kızlar merhaba bugün doblör testine girdim herşey gayet normal çıktı ama kalp sol kısım da parlaklık var çoğu zaman hiç bişey ifade etmiyor zamanla gidiyor dedi ama gitmeyedebiliyomus o zaman da down sendromu olabiliyormuş ama ben ikili testi yaptırdım hiç bişey çıkmadı gayet normal çıkmışti başına böyle bişey gelen varmı yeşil alan açıldı tekrar perinatolojiye gidicem detaylı kalp incelenecek bide tıbbi genetik testi istediler lütfen bilgisi olan acil bilgilendire bilir mi