Birinci kahvesever__ ya teşekkür ederim nasıl anlıyorsunuz gerçekten çok merak ediyorum cinsiyetini bir kızım var gönül istiyoki ikisini de tatmak öncelik sağlıklı olması ama merakta etmeden duramıyorum teşekkür ederim
birannebirfurki kahvesever__ . https://imgyukle.com/i/nKrzAR https://imgyukle.com/i/nKCyuM bizede bakar mısınız
kahvesever__ Birinci resime bakarak anlıyorum canım çoğu kişiye tahmin ettim doğru çıktı bazıları yanlış çıktı tabiki doktorun doğrusunu söyler rabbim gönlüğüne göre versin
Gskasim1 kahvesever__ merhaba banda bakarmısınız 🙏🏻 https://imgyukle.com/i/n1ZCEU https://imgyukle.com/i/n1ZSNH https://imgyukle.com/i/n1ZuqA
Flzka  https://mutluresim.com/image/lMOiH https://mutluresim.com/image/lM4tj bana da bakabilirseniz çok mutlu olurum
Zey-neppp Ay-12 arkadaşlar neye göre tahminde bulunmuş bilmiyorum ama burda sadece kese var bebiş yok