damlain Merhaba ☺️ 20 haftalık gebeyim ve çoğu hareketimde alttan inanılmaz bir baskı ve ağrı oluyor yaşayan var mı ?
Zuzu6901 damlain yaa bu ben. Özellikle geceleri oluyor. Yattigim yerden dönmek isterken bile öyle sızlıyor ki. Haftaya kontrolüm var doktora sorcam bakalim
Selamcanim damlain 38den bildiriyorum. Utanmasa elini çıkartıp hello anne diyecek. Öyle bir baskı. 🤦🏻♀️😄😄😄😄
damlain Zuzu6901 evet geceleri sürekli dönerken uyanıyorum artık doktorum normal olduğunu söylüyor ama inanılmaz bir ağrı bu
Zuzu6901 damlain bence de mormaldir canım. Rahim büyüyor, bebek büyüyor vs hepsinin etkisi vardır. Bebeklerimiz de biz de sağlıkliyizdir insallah 🤗🌸