Hilalozc 32yim ama fl 30 çıktı. Karın ve baş da 31 zaten. Bir hafta geç döllenme olmuş olabilir diyorum doktoruma yok diyor. Halbuki gebelik öncesi bir hafta geç yumurta attığımı da biliyordu. Ama yine de gelişmiyor diyip duruyor. Sizde de geç döllenme olabilir mi acaba sadece bacakları mı geri?