Bir kaç gündür karnımın soluna acayip ağrı giriyor ve en az 15-20 dk sürüyor dinlenmeden geçmiyor. Dünde gece belime ağrı girdi zor uyudum. Regl ağrıları oluyor arada. Bunlar diyorum belirti mi acaba. Bilgisizlik çok kötü anlam veremiyor insan. 39. Hafta bugün tam. Doktorum dedi direk doğumu tetikleriz ama senin sancılarını beklemek istiyorum. Ama benim 1 cm açıklığım olduğunda nst de baya sancı çıkmıştı ben hissetmiyordum. Acaba hiç sancı hissetmicek miyim. Kafamda deli sorular ve artık doğurmak istiyorum 😰