Kizlar bebeğim 2 aylık 1 gun uyuyor tam gum cok az uyanik kaliyor sadece mamasini yiyip uyuyor diger gun miz miz hic uyumuyor resmen huy gibi bir sey edindi bu normal mi ya sizinkiler masil ve aglayarak uyaniyor gazında cikariyo gegirioda amlami surekli kucak istiyor hicbir is guc yapamaz oldum birde mama isterken ellerini sıkıyor sinirleniyor deli gibi halbuki daha saati bilr gelmio fazla verimce aglamasjn diye bu sefer kusuyor ne yapacagimi sasirdim vok agresif bir bebek cok üzülüyorum ya herkesin bebegimi boule benimkimi anlamadim ya surekli kayinvaldimj cagiriom gelio sag olsun yemegimi yapio cunki bu cocuk askla durmuo bana akil verin lutfen bu duzueni nasil oturtabilirim ben