Ssudde hee anladım canım evet yatış ben kardeşim. Geldi o baktı bana işlerimi yaptı gitti smdi haftaya annem geliyor mutfağa gidip çayını kahveni alabilirsin demişti bizim evde amerikan tipi mutfakta ottuoz rahat o acıdan bana perinetolog yaptı dikişi kendi doktorum yapmiomus kendi doktorum 1 ay daha yat dedi snra bakarız die ama ben bi su yapmam yine de smdi mecbur kimse yok die kahvaltımı hazırlayıp yiyip uzaniom akşama kdr akşamda eşim mesai ful bu hafta geç gelio mecbur yapip yiyorum tekrar uzanıyorum bole geçiyor dikiş atılmadan önce bile yasaktı gebelik başından beri gene yatıyordm aylardır yatışdayim 3 kaybim vardı önceden 7 8 9 haftarda ondan ilk kez bu ilerledi dışarı yüzünu anca iğnem var o zmn goruom bide kontrollerde kontrole de eşim gtruo izin alıp araba ile 😒