Aazizee Merhaba kızlar bat 24 Eylül dört gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama dün pembe kanlı bir akıntı oldu gün sonuna kadar pembe silik bir iki küçük leke oldu sizce hamile olabilir miyim böyle bir durum yaşayan oldu mu
Semanur21 Aazizee test yapılmadan bişi söylemek mümkün değil evde testiniz varsa yapın yoksada acile gitme imkanınız var kan testi verirseniz daha net bi sonuç alırsınız herşey gönlünüzce olsun 🌺
arirangg Aazizee Ya hamilesin yerleşme kanaması gördün ya da adet olcaksın onun için az kan gelmeye başladı. Test yapmadan bilemeyiz
Sinem94 Aazizee gecikme olursa tekrar yapın benim de bat 24 bugün test yaptim negatif 2-3 damla kahverengi lekelenme geldi adet sökülüyoda olabilir
Aazizee Semanur21 evde testim yok ve açıkçası test yapmakta istemiyorum ama içim içimi yiyor teşekkür ederim
Semanur21 Aazizee biliyorum o duyguyu her seferinde negatifi görmek mahvediyor insanı adetin gecikmesinide bekleyebilirsiniz dayanabilirseniz inşallah istediğiniz sonucu alırsınız 🌺