tecrubesizanneadayi12 radyoloji uzmanıydı bı arkadaşım perinatolojiye gıtmıs onunla daha bugün konuştuk arada ki tek fark sanırım ya da öyle denk geldı bebegın resmını kagıt olarak verdi bana a4 kağıdında ona daha kalın vermıs normal bır resım olarak yanı bu fotoğrafçıda cekıldıgımız resım gıbı :) başka hıcbir fark yoktu