Kızlar 3 cm açıklığım var bi kaç gündür bugünde yürüyüş yapayım dedim. Yürüyüş yaptıkça vajinaya bıçak saplanır gibi ağrı girip duruyor resmen ara ara da regl ağrım oldu. Acaba açılma mı oldu 4cm de hastaneye yatmayı planlıyorum çünkü, ama şimdi hastaneye de gitmek istemiyorum geri gönderirler diye. Fikriniz var mı