Gskasim1 Kızlar bi tahminde bulanabilcek varmı insan merak ediyor 🙈https://imgyukle.com/i/n1ZCEU https://imgyukle.com/i/n1ZSNH https://imgyukle.com/i/n1ZuqA
Gskasim1 Ay şuan 13.haftadayız ikili taramadan görsel alamadım söylemediler bende merak içindeyim elimde olanlar bunlar sadece başka bi formda paylaştım ramzi teorisi falan bişeylerden bahsediyorlar bende hiç bilmem o yüzden paylaştım 😂🙈
Deletedmom_85 Gskasim1 ya ben genelde yüz hatlarından Kafa yapısından anlıyorum, anlamıyorum da gerçi hissediyorum diyelim. E senin bebişin yüzü net değil. Bu sefer de olmadı 😄
Gskasim1 Deletedmom_85 ben merak ediyorum ya hep o yüzden çok hareketliydi doğru düzgün görüntü alamadık 😂