Irmakdkm Folic 1 kullanıyorum az kaldı bitmek üzere bir kutu kullandım 9+2 haftalık hamileyim bitince “elevit pronatal “ al dedi doktorum kullanan var mı acaba bu hapın içindede folik takviyesi var diyorlar
OgretmenEva Irmakdkm 12 hafta boyunca sadece folicus isimli folik kullandım. 12. Haftada içinde folik de olan multivitamine başlattı doktorum. En sağlıklı olan bilgiye doktorunuzdan ulaşabilirsiniz, lütfen ona danışmadan herhangi bir ilaca başlayıp/bırakmayın.
OgretmenEva Prospektüsünde mi yazıyor nettekilerin çok sağlıklı bilgi olmadığını çokça görüyoruz. İçinizi rahatlatmak için doktorunuza sorun 🙏🏻
Tomurcuk18 6+3 üm hem folik asit hem elevit kullanıyorum. Sanırım her ikisini de uzun süre kullanıcam.
Irmakdkm Tomurcuk18 internette hapın jelatininde domuz yağı olduğu yazıyor elevitte çok tereddütte kaldım
Tomurcuk18 Benim için problem yok ama yine de sormuştum, eskiden öyleymiş suan domuz jelatini içirmiyormuş eczacı arkadasım öyle söylemişti. Zaten kullandığımız birçok ilacın içinde domuz jelatini var, bilmeden neler kullanıyoruz bi duysanız aklınız hayaliniz durur 🤦🏻♀️
Tomurcuk18 548262 5+4 de gitmiştim o zaman kese ve yolk kesesi oluşmuş dedi, yarın kalp atışı için gidicem 6+4 oluyoruz insallah duyarız ☺️
548262 Ben de keseyi zor gördü bugün minnacık bi karartı gördüm ben de tekrar kan vericem yarın kanda baktırmamıştım ona bakacaklar😕
Tomurcuk18 548262 Belki geç döllenme olmustur olumlu düşün canım bozma moralini. Vajinal ultrasonla mı baktı yoksa karından mı