Dilarac Yani ben Esra Erol’un programının kurgu olduğunu düşünmeyenlerdenim ama bu Cemile konusunda hiçbir şekilde davranışlarına müdahele etmemesi,ve konuyu doğru düzgün işlemeden direk bi yardım kampanyasına dönüştürmesine anlam veremedim açıkcası.çünkü çok daha düzgün ve ihtiyaçlı insanlar geldi oraya bu şekilde davranılmadı