mervebeklevic ya ben genelde yarısını kullanıyorum evımz 3 kişiden ıbaret olunca.250 gr kullanıom bısı yaparsam.yarısınıda hemen poşetleyıp dondurucuya sallıyorum.sonra cıkartıp yerim dıye ama genelde tarıhi gecmeden tüketiodum.bu sefer 1 ay gecmıs ustunden.üzüldm valla cope mi gıtcek yıyemem mi ki acaba dıye dusundum.sonra siz güzel annelere sormak mantıklı geldi🥰🥰💜benı aydınlatıığınz için çok teşekkür ederm.🧚🏻♀️