Tunahan_rumeysa16 Şalgam olduk… sizlerin nasil geçiyor bu haftalar. Benim belim ve bacağım agiriyor varis cıkmış biraz açık mor renkte 🙁
Nnanaa Tunahan_rumeysa16 ay evet ya bel ağrısı bende de oluyor birde mide yanmalarım başladı son 1 haftadır. 23+2yiz bizde 😍
Eleonora Tunahan_rumeysa16 ben sadece 4 gundur falan haraketlerin cok az hissediyorum biraz endiseliyim. Doktorum normal dedi ama bilmiyorum. Kalan her sey sukur iyi. Bi haraketlerinde yine 4gub oncesine kadarki gibi kipir kipir hissetsem dahada iyi olucam
kuzucumoglum Tunahan_rumeysa16 vala benim de bacaklarım ağrıyor kramp giriyor artık halsizlik var sürekli
Tunahan_rumeysa16 Nnanaa rabbim sağlıkla kucağımiza almayi nasip etsin. Mide yanmasi bejde de bu hafta başladı nedense ya😫
Tunahan_rumeysa16 Eleonora bende sadece uzaninca buraz biraz hissediyorum çok siddetli hareket hissetmiyorum 23. Haftadan sonra iyice hissedersin demisti dr