Kızlar üç düşügüm var t rahim ameliyatı oldum hiç bir sıkıntı yok geçen ay klomen+çatlatma iğnesi oldum 15.gün test yaptım negatif gördüm tam günümde 7 gün adet oldum bitti iki gün sonra tekrar kanamam oldu çatlatma iğnesindendir die umursamadım bugun 23.gün halen kanama vardı doktora gittim kist vesayre yok dendi beta bakıldı 430 çıktı iki gün sonra kan verin sağlıklı gebelikte olabilir düşükte olabilir dedi doktor şaşırdım kaldım resmen böyle birşey yaşayan duyan varmı