Muzikci Bugün bi oğlum olacağını öğrendim 😊 ne kadar güzel bi duygu cinsiyetini öğrenmek. kız olsa da aynı duyguları yaşardım eminimm. biz şimdiden Ozan ismini düşündük sizce nasıl ? Aklınızdaki erkek bebek isimlerini paylaşır mısınız ? ☺️🙏🏼❤️😍
Aras Muzikci şuan o heyecanını mutluluğunu çok iyi tahmin edebiliyorum 🌹😍🌺❤️ Bende cinsiyeti öğrendiğimde o mutluluğu yaşadım sağlıkla kucağına al paşanı 🙏🏻 İsimde güzel 👍🏻
Muzikci Aras çok teşekkür ederiz Allah hepimize nasip etsin sağlıjla kucağımıza almayı inşallah hayırlı evlatlar olsunlar 😍
balon Ben 15+3 teyim 12 de gitmiştik öğrenemedik 4 gün sonra tekrar randevumuz var inşallah öğreniriz bu sefer çok merak ediyorum 😊
Muzikci dilosss 11. Haftanın sonuna kadar çok midem bulandı bi hafta 10 gündür iyi sayılırım biraz iştahsızlık var ama yemeye çalışıyorum. Evet canım biraz kararma oldu göğüslerimde
Kadriyeeee Bende 12. Haftamda oğlum olacağını öğrendim . Kesinlikle cinsiyet öğrenmek çok heyecanlı bir şeymiş 😍 ismini de Okan koyucaz Doğuma kadar değiştirmezsek 🙈
Muzikci Kadriyeeee evet bi de o var acaba başka bişey mi koysak daha güzel bi isim bulabilir miyiz diye düşünmeden edemiyor insan 😂