AysunCan Kızlar merhaba 29+2 gebeyim. Bugün banyo ve tuvaleti yıkadım çok fazla çamaşır suyu deterjan kullandım temiz olsun diye kokusu hala burnumda sonradan aklıma geldi ya bebeğime bir zararı olursa diye bu durumun sizler temizlik yaptığında nasıl yapıyorsunuz bu deterjan işini???
mysweetbabyy AysunCan normalde bilr kullanmayın çamaşır suyunu yazık vallahi cigerlerinize balkona çıkın hava alın yoğurt yiyin
Hadya Yani normalde bile camasir suyu,kirec sokucu gibi seyler dogrudan cigerlere zarar veriyo.En azindan bu donemde cok az kullanmaya calisin ve kullanirken cift maske hatta ustune tulbent gecirin ki solumamis olursunuz.