Damla3509 Bir tanıdığım şuan Almanya da yaşıyor çocukları hep iri bebek doğuyor yine hamile kızı olacak daha haftasına var ama bebeği aşırı kilo almış ve boyu uzamış suni sancıyla dogurtmaya calisiyorlar 🤷🏻♀️ Bence genetik olabilir çünkü onda da şeker vsvs hiç birşey yokmuş gayet herşey yolunda ama bebisleri büyük oluyor bence genetik de olabilir 🤷🏻♀️🤭☺️