Maviii Çok şükür sizin kafa yapınızda hiç olmadım olmucamda…verilecek cvb ı olmayınca konuşmaya devam edemezsiniz çok normal bu…Allaha çok şükürki hiçbir hassas konum yok ama burda çok iyi bir takipçiyim hassas olan insanların duygularını yaşayabilecek,kimsenin üzülmesine sebep olacak postlar açmayacak kadarda vicdanlıyım,EMPATİ sahibiyim…haksız ve yanlış olan hiçbişeye goy goy yapmıcam…