iremdemir22 Kızlar merhaba tsh değerim 13,50 çıktı doktor çok yüksek düşük yapabilirsin dedi korkuyorum Pazartesi dahileye gidecem ama gidene kadar içim içimi yer 6 haftalık daha bebeğim ne yapmam gerekiyor?
TeoMom iremdemir22 Şu an yapacak bir şey yok canım dahiliye ilaç verecek zaten hemen düşer değerin hiç takma kafana daha yüksek değerleri olanlar oldu
Anneadayiozlem iremdemir22 bulabilirsen özel hastanelerde yarına da randevu baksan iyi olur tiroit değerleri çok önemli gelişim geriliği olduğu için hemen ilaca başlaman gerek ben ilk düştüğümü yaptığımda tiroit çıkmıştı şimdiki gebeliğimdede çıktı ama öncekinde fark şuydu bana kadın doğum doktoru dahiliye git dedi ama detay vermedi bende gitmedim kilom olduğu için diyetisyene de git demişti çünkü herhangi birşey sanmıştım 15 gün sonra filan gittim ama fayda etmedi düşük ondan mı oldu bilemiyorum evde düşük yaptım baktıramadım neden düşük oldu diye bilgisizlikten diyelim ilk olduğu için bir iki günden birşey olmaz tabii ama kesinlikle çevreye uyup ihmal etme git mutlaka
Anneadayiozlem iremdemir22 kanı sağlık ocağında mı verdin bu arada kan bekleyince tahlile gidene kadar daha yüksek sonuçlar da çıkabiliyormuş ama dediğim gibi bir iki günden birşey olmaz kafana takma şuan ilaç kullanıyorum düzenli olarak ve sorunsuz ilerliyoruz
Earth3342 iremdemir22 Daha önce ilaç kullandın mi hiç? Senin doktorunda verebilirdi aslında iki gün bekletmemek için idareten
motherisbackk Benim de hamile kaldıktan sonra tsh değerim fırladı tiroid hapı verdiler bir gün sonra kan verdiğimde tsh kan değerim 2.86 ya düşmüştü içini ferah tut🤲🏻
iremdemir22 motherisbackk evet ilaçla düşüyormuş ama doktor düşük yaparsın deyince gözüm korktu çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🥰🥰🥰
iremdemir22 TeoMom inşallah birde 18. Haftaya kadar düzelmezse bebekte zeka geriliği oluyo falan dediler insan ister istemez korkuyo 🥰🥰
iremdemir22 Anneadayiozlem iki hastaneye sordum yarın doktorlarımız çalışmıyo dedi en erken pazartesiye alabildim bu yüzden kesinlikle gidicem iki gün nasıl geçer bilmiyorum
iremdemir22 Anneadayiozlem evet sağlık ocağına vermiştim dün bugünde sonuç almaya gittim ordan hemen kadın doğuma gittim ama o benim yapabileceğim bişey yok dedi
Anneadayiozlem iremdemir22 Sağlık ocağında olması gerektiğinden fazla çıktığı da oluyor o yüzden çok da gerilmeyin hemde iki günden birşey olmaz zaten ilaç kullanılmaya başlayınca 2 hafta sonra bile değerleriniz düzelir genel olarak şöyle düşünün ilacı kullanmaya başlasanız bile ilacı içmeyi unuttuğunuz gün de olabilir iki günden birşey olmaz içinizi rahatlatmak adına tiroitleri hızlandırmak adına araştırıp hızlandırıcı aynı zamanda da gebelikte zararlı olmayan şeyler tüketin iki günde az da olsa faydası olur içinizde biraz rahatlamış olur
iremdemir22 Earth3342 hayır hiç kullanmadım hamilelikten önce değerimin yüksek olduğunu da bilmiyodum
Earth3342 iremdemir22 gidene kadar hiç yormayın kendinizi yatip dinlenin bol sıvı alın ve soya ve türevlerini içeren besinleri almayın bir süre. Zaten vereceği ilacı kullanırken de soyaya dikkat etmeniz lazım emilimini azaltıyor ilacın.
iremdemir22 Earth3342 yorulmak iyi gelmiyor mu bugün biraz yordum kendimi halletmem gereken birkaç bişey vardı da