Aspasia01 Denizaraf 37 haftadaym 3 gündür istifra ediyorum öyle böyle değil isal oldum bugünde kabız ve arada sancı giriyor bebek karnmda top gibi oluyor doktor yalancıdır 10 dakikaya düşmeden doğum diyemeyiz vücut doğuma hazrlanyr az kaldı dedi
Beratalpinannesii Mide bulantısı bende duymustum canım bende de var bu ara sabahları sanki başlara geri döndüm
Beratalpinannesii Elcnerdgn evet canım sabahları midem bulaniyo benim de zor kalkıyorum doğum yaklaşınca oluyo diyorlar
Gizemmyigit 2 gecedir mide bulantısından uyuyamıyorum:(( ama istifra edip doğuma giden çok arkdşm var, rahim açılması demekmiş bu
Elcnerdgn Dua gittim canım Şakir bey doktoruna kadar idare eder iyi gidyor durumunuz dedi nst de hiç ağrım bile Yok. Ama Şakir beyi hiç beğenmedim 🤭🤭
Gizemmyigit Denizaraf ztn son aydayızda ne bileyim insan merak ediyor demekki son ay bazı kişiler yaşıyor bunu
Suhus000 Midem bulanıp başım dönüyor iki gündür ve sürekli bi ağlamak geliyo o kır keyifsizim ki anlatamam
Gizemmyigit Aspasia01 arkdşmda sizin gibiydi ama onun sancıları vardı, evde çekti sancısını istifra etti ve ishal oldu hemen gitti hastaneye 3-4 saat içinde doğurdu