Merhaba kızlar regl olmadan bir gün önce hastalanmayacağımı anladım. Test yaptım pozitif çıktı kan verdim aynı gün 4,8 çıktı. 2 gün sonra bi daha ver dedi doktorum. Dün yine verdim 38,5 çıktı. Haftaya yine ver dedi sizce çok mu erken öğrendim yada dış gebelik falan mı başına gelen var mı