Meley-02 2trmstrdeki qarin alti agrilar kizlar kimde boyle oluyor 14cu hafdadayim karnimin altinda agrilar var
Sinemozy Meley-02 17+4üm bende de arada oluyor uzanınca geçiyor ve havalar serinledi üşütmemeye çalış çorapsız durma canım 🙈
Kubrakck2222 Meley-02 14+6yız ve 2 haftadır karın altı ağrım var, batma şeklinde oluyor, sol kasığıma vuruyor bazen, büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum
soilsmell 17+3 deyim benimde oluyor kasıklarımda ki bu normal rahim kasları genişliyor bebek büyüyor çok fazla ayakta kalmamaya dikkat ediyorum ki o zaman pek hissetmiyorum ağrı
Yasemella Ben de 14+2yim ve dün başladı alt karın ağrısı arada vurur gibi ağrı yapıyor bazen kasıklara da aynı şekilde. Hatta dün baya endişelendim. Sonra baktım 14. Haftada herkes yaşıyor galiba bebiş büyüdüğü için ama endişelendim baya 🥺
1erkekkannesiiii Damlamsu evet bugün doktora söyledim magnezyum bide tekrar d3 başlattı normalmiş ama 😁
1erkekkannesiiii Damlamsu bitkisel yollardan almaya çalışın olursa. Yeşil sebze avokado bitter çikolata da var bayağı