Deletedmom_85 orda hissedilen ağrı tüpün açıklığı yada kapalılığından değil bebeğim tazyikli verdikleri için o sıvıyı insanın organlarını patlatıcak gibi hissettiriyor ilk yaptırdığımda cahildim anestezisiz aldım. 2 tüpümde açık olmasına rağmen öldüğümü sandım 2. Çektirdiğimi anestezili aldım