Merveebuluttt canım benim seni anlıyorum. Bende bir bebeğimi 36 haftalıkken kaybettim. Diğer bebeğimi de 29 haftalıkken 11 Eylül de erken doğum yaptım şu an küvezde. Senin gibi çok sorguladım neden ben dedim çevremde ni herkes bebeğini kucağına alabiliyorken ben niye 2 oldu evladımla imtihan oluyorum dedim ama sonra kendimi sirkeledim. Veren Allah alan da Allah alacak olan da , eğer bir bebeğin nasibinde varsa 20 haftalıkken de doğsa Yaşar ama yoksa doğumdan sonra da olsa maalesef ölür. Kötü düşünme bebeğin şu an seni hissediyor hep dua et küvez çok inişli çıkışlı bir ortam. Bir gün doktor arayıp her şey olabilir derken diğer gün bebeğiniz çok iyi diyor sadece sabır ve dua 🤲🏻 lütfen olumsuz düşünme pozitif ol 🌸