Happycatt Kızlar merhaba 2 gün önce beta değerim 830 du 2 gün sonra yani bugün 1370 çıktı iyi mi artış 2 katı değil sanki korktum biraz yaşayan var mı böylesini ?
Fatma0715 Happycatt bende de öyle olmuştu canım birde önce 1 düşüğüm vardı bende çok korkmuştum Allah’a şükür şuanlık 22+4 günlük hamileyim 😊 hiç korkma birşey olmaz dua et bol bol 🙏🏻♥️
mervebeklevic Happycatt gayet iyi🙏🏻 Kese icin de yeterli ama net istiyorsan bir kaç gün daha bekle sonra git 😍🌸
Happycatt Tubatgn evet benimde %60 ama işte diyorlar ya iki katı falan korktum 1500-1600 bekliyordum ☺️
Deletedmom_85 Happycatt Aksine sevinmelisiniz korkmayın 💜 kese hakkında bilgim yok bilen arkadaşlar yanıtlar zaten 🙂
Fatma0715 Happycatt bu arada canım kese de değer 1000 olunca görünüyor görünür küçük de olsa 😊 Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip eylesin inşallah 😊
Happycatt Fatma0715 ayyy canım benim Allah razı olsun çok sağol rabbim hepimize sağsalim kucağına almayı nasip etsin 🙏❤️❤️
mervebeklevic Happycatt görünür bebegim 🙏🏻🌸 hayırlısıyla güzel haberlerle inşallahhh Benin o kadar bile yoktu göründü🙈❤️