Poffff Ben 8 yıllık evliyim bu yedi yıl içerisinde hem tüp bebek hemde aşılama yaptırdım tutmadı bunlardan 2 yıl SONRA bilmeden hamile kaldım öğrendim de 2 aylıkti hiç bir şeyi yokken birden kanamam felan oldu kese büküldu rahmin dış tarafında kanama oluştu bebek de gerileme oldu kalp atışı da zayıf ladi her şeye rağmen hiç uzmedim kendimi çalış an bir bayandim isden ayrıldım bebek bir haftada ilerleme kaydetti geri şuan doktor bebeğe iyi diyor ama risk devam ediyor dedi kese düzelme di daha bide kis var ama zararlı değil dedi bu gün de karnım çok ağrıdi ama leke felan yoktu normalmi karın ağrısı çok uzun oldu ksb benide dualarıniza katın 😘😘😘
detetedmom404 Ağrı normal bi süre devam ediyor kist benim de var zararsız dedi doktor bana da ki zaten zararlı olsaydı bebeği geliştirmezdi dedi inşallah daha sağlıklı olur