Kızlar doktor kontrolüm vardı bugüne kadar doğum şekline dair bişe söylemedi bugün oksapar kullandığın için sezeryan olman gerekiyor dedi ne kadar doğru anlayamadim. Sezeryanda bir doğum şekli tabiki ama bebek dönmez sancim olmaz bir sıkıntı olur anlarım da iğneyle bagdastiramadim kolaya mi kaçıyorlar? İğne kullanıp normal doğum yapan yok mu