
Kızlarrr doktor tahminimi söyleyim mi dedi söyleyin dedik kız dedi çünkü çıkıntı olsa görürdüm dedi 13+0 da söyledi bunu. Benim sorum şu değişir mi sizce evladın kızı erkeği asla olmaz sağlıklı olsun tek dileğim 🙏 ama bir kızım var içten içe erkek hissediyordum ☺️ bir de devlette başka doktor 10+2 de ben sormadan erkek demişti o çok erken onu saymıyorum zaten 😁