Bende 7. Ayımdaym ama sanki yaklaştıkça korkum giidyor gibi ilk gebeliğim bunarada birde şöyle düşün ablam diyor hep çıkıyor üstüne kouyuyorlar hemen normal doğum olursa tabi tüm acılarını o an unutuyorsun inan bana korkacağın zman bundediğim aklına gelsin ben öyle düşünüyorum inşallah sağlıkla gelir bebeklerimiz gerisi boş inan bana :))