Duru22 canım bende aynı sorunu yaşadım ama perinatoloji uzmanını bi dinle derim. Şimdi şöyle 11 Eylül de 29 haftalık doğum yaptım sebebi gebelik zehirlenmesi geçirmişim birde plesanta yetmezliği perinatoloji uzmanı bana mutlaka doğum demişti onu dinlemedim ve kendi doktorum da 2,3 gün nst olarak takipli kaldım ilk 2 gün her şey normalken 3. Gün doktorum sonuçları beğenmedi ve acil sezaryen dedi o akşam 10 dk içinde beni doğuma aldı iyi ki de almış doğumda bir baktık ki bebeğin plesantası bebekten ayrılmış doktorum en geç 12/1 gece yarısı bu bebek ex bebek olur dedi. Hatta sende beyin kanaması geçirir buraya yine gelirdin dedi. Seni korkutmak değil amacım ama takipli kal her gün 3 saate bir nst önerebilirim bak benim sorunum öyle ortaya çıktı. Ve perinatoloji uzmanı ne dediyse aynısı oldu onlar normal kadın doğum hekimlerinden daha detaylı inceliyorlar. Bu arada benim bebeğe giden kan akımında direnç vardı kan akımı da yavaştı o yüzden senle biraz farklı olsakta sana sıkı takip öneririm 🙏🏻