Pamugum02 Kizlar koru Çukurambar hastanesinde doğumum olacak inşallah. Ama doktoruma sormak aklıma gelmemisti, babalar alınıyor mu ameliyathaneye acaba. Doktorum Duru tip merkezinden Ayşe hanim.
Pamugum02 Ormanmeyvelii inşallah alirlar dedigin gibi o kadar para veriyoruz o ana eşimde şahit olsun istiyorum,kendisi her ne kadat korksada ben sokucam iceriye onuda 😃