Zehraa12 İdrar yolu enfeksiyonu sızlama yapıyor. Hatta yerinizde duramıyorsunuzdur otururken. Ben topuğumun üstünde oturur kıvranırdım sızlamasından. Bir türlü de geçmemişti. Sonrasında yine antibiyotik yazdırdım öyle geçti akıntıya bıraktı kendini. Yeniden ilaç yazdırın, görünün doktora isterseniz.