Aylin5550
Doktorumun tavsiyesiyle ilerledim her zaman , sorduğumda öneriyorum dedi . Bende yaptırdım birşey çıkacağını düşünmemiştim .
Bebeğimin gelişimi iri değil , suyum fazla değil , yaptırdım 50 gr yükleme iki baklava yemişsin gibi bir şeker yükleniyor . Ve tokluk şekerim Yüksek çıktı 180 şimdi diyet yapıyorum
Ben yaptırılması gerektiğini düşünenlerdenim gebelikte değerler yükselebiliyor tiroit de arttı çnkü onun içinde ilaç içiyorum ama sizin kararınız yinede yaptırın yada yaptırmayın diyemem