Deletedmom_1003 Ay çatı muaynesinin abartıldığı kadar hiç bir şey abartılmamış şu gebelik süreci için onu anladım. Nasıl ilişkiye giriyosunuz yahu, ya da alttan muayene hiç mi olmadınız? 3-5 saniye bakıyo bitiyo. Ne acı, ne sızı hiç bir şey yoookkkkk…. Sonrasında lekelenme olabilir dedi doktorum ama olmadı da gayet normal hayatıma devam ediyorum şimdilik 38.haftadayım