Bana doktorum hiç bişey söylememişti ama okuduğum ve izlediğim kadarıyla evet solda yatmak daha faydalı ama sağında zararı yok. Sırt üstü yatmak bebeğin organlara baskı yapmasından sizi rahatsız ediyormuş. Sağı çok tercih etmemekle beraber değiştire değiştire yatmaya çalışıyorum 37haftamdayım 🌸