Momandbabyy Ben adetim bitti adetin 12. Gününde ilişkiye anlamıştım yumurtlama gününde enfeksiyon başladı bende gittim doktor ilaç hap vs yazdı dedi bugün yumurtlama günün yarında ilişkiye gir dedim ilaçları kullanim ama ya hamile kalırsam dedi bişey olmaz 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim 🥰