Tecrübeli annelerim selamlar
Dün sezeyan doğum yaptım kan uyuşmazlığından kaynaklı bebeğimde sarılık oluşmuş bu sabaha karşı yenidoğan ünitesine aldılar daha fazla yükselmemesi için
Sizlerden daha önce sarılık ile karşılasıp süreci nasıl geçirdiğinizi öğrenebilirmiyim 🙏🏻