deletedmom507 geçen ptesi kontrolümüz vardı 36+5te yani, 3 kg olmuş tam, doktorum haftaya gelse süper olur dedi, normal yapıcağım için daha kolay olması açısından. İnşallah dedik bende gelmesini istiyorum çünkü artık aşırı sıkıldım ve sabırsızım🙄🙄🙄
Bakalım yarın ne dicek çatıda ve nst’de🙄🙄🙄